Zoeken in deze blog

zaterdag 13 maart 2010

Sportvasten de nieuwe hit, dag 1 na afronding

Goedemorgen! Het voelt raar, de eerste dag zonder doel binnen de 10days. Ik heb de eerste 10days er nu echt op zitten. Samengevat is het me goed bevallen, dat schreef ik gisteren ook al. Het voelt goed. Het is prettig om een project vol te hebben gehouden en te hebben afgerond. Het is pas mijn eerste, dat snap ik heel goed, maar ik heb al veel reacties gekregen van mensen die mijn discipline bewonderen.

Nu zit ik in een soort vacuĆ¼m. Het volgende project moet nog gaan beginnen en het eerste is af. Maar het is wel goed denk ik. het zou gekkenwerk zijn om direct in het volgende te springen. Dit eerste project moet nog neerdalen. Het moet beklijven. Het moet gewoonte worden. Zou 10 dagen genoeg zijn om een patroon te doorbreken? Ik ben benieuwd.

Nu heb ik een aantal dagen om na te denken over het volgende project. Uiteraard zijn de projecten bedoeld om te groeien, om wijzer te worden, om een beter mens te worden, om liever te worden, enzovoort. Ik heb al een aantal suggesties aangereikt gekregen, zoals 10days leven van 7,50 per dag, 10days mediastilte, 10days iemand die je niet mag een compliment geven, 10days op tijd komen, enzovoort.

Op welk stuk kan ik groeien? Waar ligt mijn uitdaging? Waar heb ik nog genoeg te leren? Wat past op dit moment goed? Woensdag begin ik aan project 2, dus tot die tijd heb ik om mijn keuze te maken. Suggesties zijn zeker welkom! Ook heeft Robert Haringsma mij benadert om wellicht te helpen als coach binnen een van mijn projecten. Meer informatie over hem is te vinden op: www.ivpp.nl

Hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen, dat is nu ook het leuke aan deze onderneming, dat weet ik nog niet precies! Maar ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.

Tot morgen!

Geen opmerkingen: