Zoeken in deze blog

vrijdag 9 april 2010

Ik mag er zijn, dag 9

Toegegeven, ik heb dit project afgesloten. Maar het leek me wel leuk om nog even te bespreken wat er zoal wél goed is gegaan.

Een leuk en courant voorbeeld. Mijn appartement werd gisteren voor een tweede keer bezichtigd. Ik had hier een goed gevoel over, ik heb tegen andere mensen verteld dat ik zeker wist dat deze bezichteraar het appartement zou willen kopen. Mijn gevoel bleek volledig te kloppen!

Ook leuk! Ik overleg net met mijn oppas, zo van waar gaat het wél goed? En ik kreeg een fantastisch antwoord dat ik jullie niet wil onthouden! Ze zei 'je kinderen, je hebt twee geweldige kinderen en die zijn een spiegel van jezelf'.

Ik heb een boek geschreven en zelf uitgegeven. Ik help daar concreet andere mensen mee. Gisteren nog stond een dame aan mijn deur om mijn boekje te kopen en steun te zoeken, dat heb ik haar geboden. Zie ook www.ikmoetjeachterlaten.nl. Daar voel ik me goed over.

En, de realiteit is, dat ik een hele lange lijst kan maken met zaken, dingen, gevoelens, enzovoort waar het helemaal goed zit!

Dat lijkt me een goede afsluiting zo voor het weekend. Geniet van deze vrije avond!

Geen opmerkingen: