Zoeken in deze blog

donderdag 8 april 2010

Ik mag er zijn, dag 8

Gisteren geen inspiratie, dat was al een teken aan de wand. En ook een test voor mezelf. Hoe kan het geen inspiratie? De perfecte altijd vlot schrijvende vrouw heeft geen inspiratie. Ik word getart. Of: ik word erop gewezen dat ik mezelf moet nemen zoals ik ben. En dat is niet altijd met inspiratie.

En een andere confronterende constatering. Ik kan niet verdergaan met dit onderwerp. Ik kom mezelf tegen, op harde wijze. En ik word geraakt door het naar binnen kijken. Ik merk en voel aan mezelf dat dit niet het moment is om hiermee verder te gaan. Het is kennelijk een belangrijke kwestie bij mij. Ik loop er bij veel aspecten binnen mijn leven tegenaan.

Daarnaast heb ik eergisteren een persoonlijke en intieme blogpost geschreven. Ik merk dat ik op nog persoonlijkere en intiemere dingen stuit in mijn zoektocht naar waardigheid. En daar wil ik gewoonweg niet over bloggen.

Mijn conclusie is nu, dat ik een deksel geopend heb. Die deksel ga ik niet dichtklappen, maar ik ga de deksel ook niet verder openen. Het is goed voor nu!

Waarde
over jezelf
bepaal
je zelf

Waarde
in jezelf
is aan
je zelf

Je eigenwaarde
is helemaal
en totaal van
je zelf

Ik ben
waardig

1 opmerking:

Iris Boter zei

Hartstikke goed. Je bent al een heel eind gekomen!