Zoeken in deze blog

donderdag 1 juli 2010

10days verbouwen en mezelf, dag 6

Goedemiddag lezers. Een korte update over de vochtproblemen. Inmiddels is de vloerverwarming afgeperst en is geconcludeerd dat dat niet het probleem kan zijn. Dus morgenvroeg om 8 uur wordt de waterleiding afgeperst en als daar geen lek te vinden is, wordt de hemelwaterafvoer nagekeken.

Kortom het is even een puzzel waar het vocht nu vandaan komt.

Een van mijn lezers gaf aan dat ze liever meer leest over hoe het mij vergaat. Dat vind ik zelf eigenlijk ook een interessantere invalshoek. Dus ik ga proberen me iets meer te richten op mezelf.

Ik heb deze week 1 keer kunnen genieten van een vrije ochtend op de camping. Het is natuurlijk heerlijk weer en ik heb zelfs even de zonnegroet gedaan met mijn blote voeten in het gras. Ik zou echt willen dat ik meer tijd had om te genieten. Het is in ieder geval niet echt een straf om nu in een caravan te wonen. En toch komt het er voor mij niet echt van om ervan te genieten. Daarover kan ik dan weer boos worden op mezelf. Dat is niet handig en niet prettig.

Mijn voornemen is toch meer tijd voor mezelf in te plannen. Meer genieten van het nu. Vanochtend kwam ik nog een moeder op school tegen waarmee ik aan het einde van het vorig schooljaar uitgebreid over mijn dochter heb gesproken. Ik zei tegen haar 'zo weer een jaar verder'. We hebben erom gelachen, maar het deed me ook weer beseffen hoe snel het jaar is omgegaan. En dat is dan weer tijd voor retrospectie.

Ik blijf het wel leuk vinden jullie op de hoogte te houden over mijn vochtproblemen in de vloer. Ik ga het ook zeker bloggen als er morgen meer duidelijkheid komt. Nu ga ik even een moment voor mezelf nemen en mijn computer al een uur eerder afsluiten dan normaal. Dus tot morgen lieve lezers!

Geen opmerkingen: