Zoeken in deze blog

donderdag 28 juli 2011

10days een winkel beginnen, dag 8



Dit prachtige product wilde ik jullie niet onthouden! Hoe een origineel en uniek kraamcadeau is dit? Ontwerp op basis van het geboortekaartje. Ontwerp en uitvoering door Leslie Eisinger. In verschillende kleurcombinaties te bestellen.

Er gebeurt teveel om jullie allemaal te vertellen. Maandag krijg ik de sleutel van het pand! Dan komt de vrachtwagen met inventaris uit Wychen voorrijden. Er worden pakketjes wol afgeleverd. En dan wordt het inruimen!

Wat heb ik gedaan in de tussentijd? Producten zoals dit dekentje ontwikkeld. Pinautomaat en kassa geregeld. En alles wat ertussen zit. Er komt heel wat kijken bij het opstarten van een winkel, maar het is het leukste avontuur dat ik ooit heb ondernomen. Waarom? Het hoeft niet per se een reden te hebben. Maar ik kan wel een aantal dingen opsommen. Ik ben in een volledig creatieve en ondernemende flow terechtgekomen. Er komen zoveel leuke, creatieve, inspirerende mensen op mijn pad! Daar zal ik ook nog een een blog aan wijden. Mijn inspiratie groeit erdoor. Ik groei erdoor.

En ik geloof dat mijn winkel in een behoefte voorziet. Om met je handen bezig te zijn, je hoofd uit te kunnen zetten en ook nog iets moois te maken. Ik hoop echt van harte dat jullie me nog verder inspireren en ik jullie ook!

Liefs en creatiefs,

Francis

Geen opmerkingen: